Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΣΗΜΑΔΙΑ


ΣΗΜΑΔΙΑ


















25 σχόλια:

  1. Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΔΙΩΝ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΑΡΤΗ - ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΚΩΣΤΑ ΜΑΖΙ ;

    ΘΩΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kserw to prwto shmadi........pou to brhkes??? na epikinonisoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΟΔΗΠΟΡΙΚΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ... ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ...

      Διαγραφή
    2. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ. ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜOΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ

      Διαγραφή
    3. sthn anartisi apo 30 dekembriou pes me ti tropo 8es na epikinonisoume

      Διαγραφή
    4. ΚΩΣΤΑ ΘΕΛΩ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο e-mail : goldmanfinder@gmail.com

      Έχω κάνει την ανάρτηση στης 14 και 30 Δεκεμβρίου 2012
      Εάν ξέρεις πραγματικά το πρώτο σημάδι πού βρίσκεται ; σε παρακαλώ γράψε μου στο παραπάνω e-mail για το πώς μπορούμε ή θέλεις να επικοινωνήσουμε. Το e-mail είναι ασφαλές και μπορείς να μου γράψεις ...

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ .... ΜΗ ΤΟ ΑΜΕΛΗΣ !!!

      Διαγραφή
    5. ΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑ Η ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΧΟΝΤΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΠΟΡΙΚΟΥ.

      ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ email ΠΑΡΑΠΑΝΩ....

      Διαγραφή
  4. paidia den exo simadia alla ksero polla meri oxi ston ebro stin rodopi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδεία μια ερώτηση
    δυο κύκλους με τρύπα, ο πρώτος μικρός και ο δεύτερος μεγαλύτερος και κάτω απο τον πρώτο κυκλο ενα ισοσκελές τρίγωνο, σημαίνει κάτι μπορείτε να μου πείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια εχω και εγω κατι αν μπορει να βοηθησει κανεις?επικοινωνια μεσω e-mail:tsolias1983@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω βρει ενα σημαδι ενα τριγωνο με ενα σταυρο που ειναι πανω στο τριγωνο που αναγραφει μια ημερομηνια 18 8απρ 19 55 και εχω βρει ακομη δυο σταρουσ και μια πετρα χελωνα και εχω μετρηση και εχουν βγει τα εξησ μετρα οτι ημερομινηα με το πρωτο σταυρο ειναι 55 μετρα και απο την ημερομηνια μεχρι τον δευτερο σταυρο ειναι 55 και μεταξυ τουσ οι δυο σταυροι 18 μετρα ο δευτεροσ σταυροσ με την χελωνα απεχει 19 μετρα και η χελωνα κοιταζει τον πρωτο σταυρο και απεχει 8 μετρα και ολα αυτα μεταξυ τουσ σχηματιζουν τριγωνο ξερει κανεισ να μου απαντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σας. θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα σημαδια. εαν εχεις καμια φοτογραφια να το στελνεις στο (nikos.baci@hotmail.com)
      γιατι εχω τον ανθροπο που εχει την λυση. αυτος εψαχνε μια χελωνα. περιμενο απαντισει,,,,

      Διαγραφή
  8. μπα αδερφε εγω δεν ξερω.αλλα θα σας πω κιι εγω τι εχω βρει στο βουνο μακρια απο δρομους και μονοπατια.ειιναι σε εναν βραχο 3 σκαλισμενοι σταυροι τι να ειναι αραγε οπλα η λεφτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΡΕΣ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελευταίο έχει τωρα και μία τρύπα στην μέση, κάποιοι προσπάθησαν να τρυπήσουν τον βράχο.

      Διαγραφή
  10. Ξέρει κανεις να μου πει σταυρός που τελειώνει κατω σε ενα τρίγωνο. Αριστερά μια καρδια και κατω δεξιά της πέτρα Μαλον αετός η γεράκι με κλειστά φτερά τοτι συμενουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω βρει μεγάλο βράχο με διαμπερές τρύπα ενός μέτρου, οριζόντια χωρίς επαφή από το έδαφος! Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάτι τριγύρω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή